February 24, 2024

Lodówka jak płótno? Samsung Bespoke.

Lodówki wszystkim kojarzą się tak samo, białe/czarne/szare prostokątne duże urządzenie w kuchni w którym przechowujemy jedzenie, Samsung postanowił przełamać ten stereotyp i stworzył konkurs dla projektantów.

„Współpraca z artystami to wiodący kierunek rozwoju linii personalizowanych lodówek Bespoke, które w ramach akcji specjalnych marki ozdobione zostały wyjątkowymi grafikami” Jak podaje firma Samsung.

Rok temu w październiku, zakończył się globalny konkurs #BespokeDesignedByYou.

Po roku lodówka Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibaud Hérem jako pierwsza lodówka w historii sztuki użytkowej została zlicytowana w Polsce w domu aukcyjnym.

źródło: samsung.com materiały prasowe

Lodówki Bespoke od firmy Samsung są bardzo często wybierane przez konsumentów, jednak koncept Bespoke wiąże się z przesuwaniem granic, w których sprzęty przestają pełnić jedynie funkcjonalną rolę we wnętrzu.

źródło: samsung.com / materialy prasowe

Stąd decyzja o bardziej spersonalizowanych grafikach z całymi opcjami kolorystycznymi. Sam koncept jest bardzo odważny i nowatorski jednak jak podaje producent jest bardzo pozytywnie odbierany. Przykładowe realizacje można zobaczyć pod adresem:

https://www.samsung.com/sg/bespoke-designed-by-you/

oraz w materiale video:

źródło: samsung/youtube

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Pokemon Previous post Pokemon Scarlet i Violet – czy błędy techniczne odstraszą fanów kultowej serii?
NFT Next post NFT w wydaniu Poczty Polskiej

Chcesz być na bieżąco?

Obserwuj nas również na facebooku!


This will close in 12 seconds