Lodówka jak płótno? Samsung Bespoke.
Lodówki wszystkim kojarzą się tak samo, białe/czarne/szare prostokątne duże urządzenie w kuchni w którym przechowujemy jedzenie, Samsung postanowił przełamać ten stereotyp i stworzył konkurs dla projektantów.
„Współpraca z artystami to wiodący kierunek rozwoju linii personalizowanych lodówek Bespoke, które w ramach akcji specjalnych marki ozdobione zostały wyjątkowymi grafikami” Jak podaje firma Samsung.
Rok temu w październiku, zakończył się globalny konkurs #BespokeDesignedByYou.
Po roku lodówka Bespoke z ilustracją francuskiego artysty Thibaud Hérem jako pierwsza lodówka w historii sztuki użytkowej została zlicytowana w Polsce w domu aukcyjnym.
Lodówki Bespoke od firmy Samsung są bardzo często wybierane przez konsumentów, jednak koncept Bespoke wiąże się z przesuwaniem granic, w których sprzęty przestają pełnić jedynie funkcjonalną rolę we wnętrzu.
Stąd decyzja o bardziej spersonalizowanych grafikach z całymi opcjami kolorystycznymi. Sam koncept jest bardzo odważny i nowatorski jednak jak podaje producent jest bardzo pozytywnie odbierany. Przykładowe realizacje można zobaczyć pod adresem:
https://www.samsung.com/sg/bespoke-designed-by-you/
oraz w materiale video: